Філологічна скарбничка

Каталог статей

Головна » Статті » Українська мова » Позакласна робота

Останні статті
[08.01.2013][Середня школа]
Контрольна робота «Іменник як частина мови». Українська мова. 6 клас. (0)
[08.01.2013][Середня школа]
Урок з використанням ІКТ за оповіданням Євгена Гуцала «Сім’я дикої качки» (1)
[03.05.2011][Допоміжні матеріали]
Філологічна нумізматика (частина 2) (0)

Гра-конкурс для учнів 5-7 класів "У нас сьогоднi шiсть урокiв"
ПИЛИПЧУК Олена Олексіївна, вчителька української мови та літератури Гаврилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольського району Хмельницької області

ВЕДУЧИЙ. Друзі! Сьогодні я пропоную вам погратися в одну дуже цікаву гру. Це не футбол і не шашки, як ви вже встигли подумати. Ми будемо гратися в школу. Але наша школа буде незвичайна і незабаром ви в цьому переконаєтесь. Для гри нам необхідно 5 учасників.

Із залу виходять бажаючі і займають ігрові місця

ВЕДУЧИЙ (до учасників). Отже, ви сьогодні будете учнями в нашій незвичайній школі. А хто будуть ваші вчителі, ви дізнаєтесь після того, як пролунає дзвінок на перший урок.

Лунає дзвінок. До класу заходить ВЧИТЕЛЬ (1-й учень)

ВЕДУЧИЙ. А ось, до речі, Й дзвінок. Ну що ж, бажаю успіхів в навчанні.

ВЧИТЕЛЬ. Добрий день! Зараз у нас урок літератури. Тема нашого уроку - улюблені казки. Ви всі, звичайно, дуже любите читати казки і перше завдання не буде для вас надто складним. Воно називається "ПЛУТАНИНА".

На картках, які я вам зараз роздам, переплутались назви шести казок. За 2 хвилини вам треба розібратись в плутанині і написати на листку ці назви.

Кладе перед учасниками картки, написами донизу, і чисті листки для запису відповіді. Починається відлік часу і робота над завданнями.

Зразок напису на картці :
КОРОЛЕВА ОЛОВ'ЯНИЙ КАЧЕНЯ КОРАБЕЛЬ ФАРБОВАНИЙ ЛЕТЮЧИЙ ЛИС ПІВНИК СОЛДАТИК І СТІЙКИЙ КОТИК СНІГОВА БРИДКЕ
Відповідь :
СТІЙКИЙ ОЛОВ'ЯНИЙ СОЛДАТИК, СНІГОВА КОРОЛЕВА, БРИДКЕ КАЧЕНЯ, КОТИК І ПІВНИК, ЛЕТЮЧИЙ КОРАБЕЛЬ, ФАРБОВАНИЙ ЛИС

ВЧИТЕЛЬ. Ось і перші оцінки. Але ж наша школа - незвичайна, отже й оцінок в ній не буває. Замість них ви будете отримувати квіточки.

На дошці біля номерів двох учасників, які першими виконали завдання ВЧИТЕЛЬ закріплює, відповідно, дві і одну квіточки.

ВЧИТЕЛЬ. А зараз - друге завдання. Воно називається "Хто вони?". Станьте в шеренгу і кожному на спину я прикріплю картку з іменем казкового героя.

Прикріплює картки. На підлозі накреслена крейдою або викладено шнуром коло діаметром біля 3 метрів.

ВЧИТЕЛЬ. Після того, як ви зайдете в коло, кожен з вас спробує побачити картки на плечах своїх товаришів, при цьому намагаючись не показати свою картку. Через 3 хвилини треба буде на листку написати побачені імена.

Учасники виконують завдання. Через 3 хвилини ВЧИТЕЛЬ знімає картки з плечей і пропонує записати відповіді. Квіточку отримує той, хто побачив і написав найбільше імен. Додаткова квіточка тому, хто зміг приховати свою картку, але побачив хоч частину чужих.

ВЧИТЕЛЬ. На цьому урок літератури закінчено. До побачення!

ВЕДУЧИЙ. А ми продовжуємо нашу гру і зараз у вас - наступний урок.

Лунає дзвінок. До класу заходить ВЧИТЕЛЬ (2-й учень).

ВЧИТЕЛЬ. Добрий день! Зараз у нас урок музики. Ви всі, звичайно, любите пісні. Вам потрібно за 3 хвилини згадати і написати на листку щонайбільше назв або рядків з пісень в яких згадуються квіти.

Починається відлік часу. Учасники виконують завдання і здають результати. Кращі двоє отримують квіточки.

ВЧИТЕЛЬ. А зараз - наступне завдання. Вам відводиться ще дві хвилини, щоб пригадати і записати слова, в які входять назви нот. Наприклад: у слові "дорога" звучить нота ДО.

Пише на дошці слово "дорога" і підкреслює перші дві букви. Починається відлік часу. По закінченні кращі двоє отримують квіточки.

ВЧИТЕЛЬ. На цьому урок музики закінчено. До побачення!

Звучить дзвінок

ВЕДУЧИЙ. А зараз, поки в нашій школі перерва, пропоную провести гру для глядачів.

Два асистенти розтягують шнур на якому на нитках підвішені призи.

ВЕДУЧИЙ. Потрібно, рухаючись з зав'язаними очима і тримаючи в руках ножиці, підійти до призу і зрізати його.

Бажаючі з залу пробують отримати приз.

ВЕДУЧИЙ. На цьому перерву закінчено.

Звучить дзвінок. До класу заходить ВЧИТЕЛЬ (3-й учень).

ВЧИТЕЛЬ. Добрий день! Зараз у нас урок фізкультури. Спорт - це здоров'я і кожен з вас зможе показати, який він спритний.

ЗАВДАННЯ ПЕРШЕ: кожен отримує по 6 дерев'яних кубиків певного кольору (у кожного учасника - свій колір). Потрібно із вказаного місця кидати кубики, намагаючись попасти у відро (відстань до відра 3-4 метри). Чиїх кубиків виявиться у відрі найбільше - той і виграв.

Учні виконують завдання і кращі двоє отримують квіточки.

ЗАВДАННЯ ДРУГЕ: треба якомога довше балансувати указкою, встановленою гострим кінцем на кінці вказівного пальця правої руки.

Кожен з учасників виконує завдання. Ведеться відлік часу. Двоє кращих отримують квіточки.

ВЧИТЕЛЬ. На цьому урок Фізкультури закінчено. До побачення!

ВЕДУЧИЙ. Цікаво, а який же наступний урок ?

До класу заходить ВЧИТЕЛЬ (4-й учень).

ВЧИТЕЛЬ. Добрий день! Я проведу з вами урок української мови.

ЗАВДАННЯ ПЕРШЕ: 3 відра після перемішування висипаються 10 кубиків з буквами. Перемагає той, хто за 2 хвилини складе найбільше слів, до яких входять тільки вказані букви. Квіточку отримає також той, хто складе найдовше слово.

Починається відлік часу і виконання завдання.

ЗАВДАННЯ ДРУГЕ. Деякі букви українського алфавіту можна намалю¬вати одним розчерком, тобто, не відриваючи олівця від паперу і не проводячи ним два рази по одній лінії. Наприклад, букву Б.

Підходить до дошки і показує, як накреслити одним розчерком велику літеру Б.

За дві хвилини вам треба відшукати всі такі букви. До уваги беремо тільки великі друковані літери.

Починається відлік часу і виконання завдання. Двоє кращих отримують квіточки.

ВЧИТЕЛЬ. На цьому урок української мови закінчено. До побачення!

ВЕДУЧИЙ. І знову - перерва. На цій перерві приз отримає той з глядачів, хто згадає найдовше слово. Одна умова - слово має бути іменником в однині. Не вигукуйте слів, а піднімайте руку, щоб я вас помітив.

Той хто виграв отримує приз.

ВЕДУЧИЙ. Продовжимо заняття в школі.

Звучить дзвінок. До класу заходить ВЧИТЕЛЬ (5-й учень).

ВЧИТЕЛЬ. Добрий день! Зараз у нас - урок праці. На цьому уроці кожен з вас має склеїти паперову ромашку. Але зробити це потрібно так, щоб на зворотній стороні пелюсток можна було прочитати відоме прислів'я.

Учасники починають виконувати завдання. Перемагають ті двоє, хто першими правильно склеять квітку.

ВЧИТЕЛЬ. На цьому урок праці закінчено. До побачення!

ВЕДУЧИЙ. Ось і п'ятий урок пройшов. А що ж буде на шостому?

До класу заходить ВЧИТЕЛЬ (6-й учень).

ВЧИТЕЛЬ. Добрий день! Проведемо урок малювання.

ПЕРШЕ ЗАВДАННЯ: На листку в клітинку треба малювати трикутники розміром на півклітинки.

Підходить до дошки і показує, якої Форми мають бути трикутники

Хто за одну хвилину намалює найбільше таких трикутників, той і переміг.

Починається відлік часу. Учасники виконують завдання. Двоє, що намалюють найбільше отримують дві і одну квітки.

ДРУГЕ ЗАВДАННЯ: Зараз ви знову будете малювати, але вже на дошці і з зав'язаними очима. Крім цього, малювати треба не що завгодно, а те, що я вам буду казати. Автори найкращих робіт отримають квіточки.

Учасники стають біля дошки, їм зав'язують очі і дають крейду.

ВЧИТЕЛЬ. Готові? Тоді почнемо. Малювати будемо корову. Намалюйте тулуб; тепер голову; тепер хвіст; тепер роги; тепер шию; тепер ноги; на голові домалюйте очі і рота; на ногах зобразіть копита; а в зубах корова нехай тримає квіточку.

А зараз зніміть пов'язки і ознайомтесь зі своїми роботами.

Найбільш вдалі малюнки оцінюються квіточками.

ВЧИТЕЛЬ. На цьому урок малювання закінчено. До побачення!

ВЕДУЧИЙ. Закінчився останній урок у нашій незвичайній школі.

Настав час вручити нагороди найактивнішим учням. А хто був найактивнішим нам підкажуть квіточки.

Підраховує кількість квіточок у кожного з учасників. Асистенти вручають приз кращому з учнів. Інші отримують заохочувальні призи.

ВЕДУЧИЙ. Якщо вам сподобалась наша гра, то ви зможете організувати її в своєму класі або вдома. А я хочу побажати вам хороших оцінок, але вже на уроках у справжній школі. До побачення!



Интернет реклама
Категорія: Позакласна робота | Додав: admin5220 (07.12.2009)
Переглядів: 11820 | Коментарі: 3 | Теги: конкурс, розробка | Рейтинг: 3.0/5
Всього коментарів: 2
1  
Гарні уроки для розвантаження дітей. Проте,Олено Олексіївно, зверніть, будь ласка, увагу на те, що з учнями 5-7 класів не можна "сюсюкатися": і завдання, і стимулюючий приз (у Вашому випадку це квіти, а не "квіточки") варто подавати всерйоз і без надмірного загравання.

2  
Перш за все - це не уроки, а позакласний захід. Просто назва така smile

Звичайно, вчитель має враховувати вікові особливості учнів. Хоча багато залежить ще й від "кінцевого виконавця" - ведучого.


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вівторок, 19.09.2017, 13:51
Вітаю Вас Гість

Форма входу

Категорії розділу

Початкова школа [0]
Середня школа [1]
Старша школа [0]
Позакласна робота [3]

Пошук

Друзі сайту

ТЛВІ

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

РеКлАмА


Маєте свій сайт?
Заробіть на ньому грошей!


Не маєте власного сайту?
Заробіть на обміні файлами!